מתחם live – פרויקט הבאוהאוס השיקי של מרכז תל אביב

מתחם live הנו פרויקט נועז וחדשני, כמו מרבית הפרויקטים של חברת קנדה ישראל בבעלות ברק רוזן ואסי טוכמאייר. הבניין הנו בניין באוהאוס לשימור שמהווה מתחם יוקרתי שלם אשר ממוקם כדקה משדרות רוטשילד בתל אביב. 

ברק רוזן - מתחם liveמתחם LIVE יכלול 78 דירות ייחודית ודירות פנטהאוזים, גן ודופלקס. לרווחת הדיירים יוקמו במתחם חדר כושר וחדר קולנוע ובקומת הכניסה ניתן יהיה למצוא חנויות אופנתיות ובוטיקים.

פרויקט זה מעניק למתגוררים בו אפשרויות מגוונות: מצד אחד להיות בלב העניינים וליהנות מהחיים האורבניים והתוססים ומצד שני, הפרויקט מעניק שקט ופרטיות בלב העיר תל אביב.

כמו כן, הפרויקט מעניק נוחות ויוקרה וגם את חווית הרחובות התוססים והאותנטיים של תל אביב. מתחם LIVE ממוקם במיקום מרכזי במרחק הליכה ממוקדי הבילוי התל אביביים החמים. הדיירים יוכלו ליהנות מאיכות חיים עירונית ומודרנית וליהנות מדירה מרווחת בלב העיר ומעיצוב שיקי וחדשני. המתחם משתרע על פני שטח בנוי של כ-  4,600 מ"ר ומחולק ל- 4 אזורי משנה באמצעות 4 גרמי המדרגות המקוריים של הבניין שישומרו.

צפו בכתבה מתוך ערוץ 2 על מתחם LIVE:

מתוך ערוץ 2: כתבה על מתחם Live תל אביב מבית קנדה ישראל from barak rosen on Vimeo.

חברת קנדה ישראל בבעלות ברק רוזן ואסי טוכמאייר עוסקת ביזום פרויקטים והשבחת קרקעות והקימה את הפרויקטים המדוברים בישראל כמו רוטשילד 17, פארק צמרת ומידטאון תל אביב.