הטבה מיוחדת לחברי וי.איי.פי של קלאב 50 ברכישת דירה ב-W-PRIME של קנדה-ישראל

רוכש דירה בפרויקט שהינו חבר וי.איי.פי, יהיה זכאי להזמנה זוגית לסיור ייחודי אגדי ומרגש באתרי אדריכלות, תרבות ומסעדות מפוארות במילאנו, כולל טיסה ו-3 לילות בבית מלון 5 כוכבים  או שובר אחד למימוש מיידי  לרכישת ריהוט יוקרה ברשת טולמנס בשווי של 40,000 ₪.

W-PRIME קנדה-ישראל
לחצו להגדלה

מסקר שפורסם החודש, עולה כי מחיר ממוצע של דירת 4 חדרים בת"א הינו 2.3 מליון ₪. בפרויקט היוקרה של חברת קנדה-ישראל, W-PRIME שבפארק צמרת, תוכלו לרכוש דירה חדשה בגודל 3 חדרים + חדר ממ"ד עם מחסן, מעלית, חניה תת-קרקעית, גישה לחדר כושר וצ'ופר אטרקטיבי לחברי קלאב 50 במחירים טובים יותר ממחירי השוק. איך עושים את זה? להלן התשובה:

"פארק צמרת" מהווה את האזור המודרני והמעוצב ביותר בתל-אביב. גדולי האדריכלים בעולם ובארץ תיכננו את הפרויקט עד הפרט האחרון, בכדי לאפשר לכם סביבת מגורים מושלמת.

המיקום המושלם עם מבט עוצר נשימה על כל צפון העיר ,עד הים, ועל קו הרקיע החדש והמדהים של תל-אביב.

העיצוב הייחודי איננו רק של W-PRIME, מגדל המגורים  שלכם. המיתחם כולו מעוצב ברמה יוצאת דופן. המגדל בו תגורו, עוצב על ידי אחד מגדולי האדריכלים אבנר ישר ובשת"פ עם ג'וליו קפליני . ובמתחם פארק צמרת עצמו,כל מדשאה, כל ספסל  וכל פנס רחוב, הינם מלאכת מחשבת ברמה בינלאומית.

הנוחות המירבית מוענקת לכם גם בדירתכם הפרטית וגם במגדל המגורים. חניה תת-קרקעית, שומר כניסה במשך 24 שעות ביממה, צוות שישמח לסייע לכם, ומערכות חשמל, מים, תקשורת ומיזוג אויר מהמתקדמות בעולם שתחסוכנה לכם הרבה כאב ראש ו…חדר כושר ובריכת שחיה לשמירת הבריאות הטובה והרעננות.

W-Prime קנדה-ישראל
לחצו להגדלה

המחיר המפתיע מושג בזכות חברת קנדה-ישראל הותיקה והאמינה המנהלת את הבניה בשיטה של בניה משותפת. בדרך זו ניתן לחסוך עלויות רבות ועל כן מחיר  הדירות אטרקטיבי מאד בהשוואה לפרויקטים דומים בתל-אביב.

ההזדמנות הכלכלית עשויה להיות משמעותית. לשם רכישת הדירה יש צורך רק ב-40%  הון עצמי ממחירה. היתרה ניתנת בליווי בנקאי על ידי בנק מלווה.   מתוך הנחה ששווי הדירה יעלה מרגע שיתחיל תהליך הבניה תוכלו להחליט בכל עת לממש את הרווח ולמכור אותה בעזרת קנדה-ישראל, כשאתם נהנים מעליית ערך הדירה כולה ולא רק מהסכום שהשקעתם.

עם גמר תהליך הבניה תוכלו להשכיר את הדירה, גם זאת בעזרת קנדה-ישראל, וליצור לעצמכם הכנסה חודשית גבוהה, או למַמֵש חלום ולעבור ולהתגורר בה. כל האופציות בידיכם.

קנדה-ישראל
לחצו להגדלה

מחירי דירות לדוגמה:

דירות 3 חדרים בתוספת ממ"ד בשטח של 114 מ"ר ברוטו + 12 מ"ר מרפסת + 1 חניה תת-קרקעית + מחסן

החל מכ-2.1 מ' ש"ח.

דירות 4 חדרים בתוספת ממ"ד בשטח של 163 מ"ר ברוטו +12 מ"ר מרפסת + 2 חניות תת-קרקעיות + מחסן

החל מכ-3 מ' ש"ח.

דירות 6 חדרים בתוספת ממ"ד בשטח של כ-188 מ"ר, 12 מ"ר מרפסת + 2 חניות תת-קרקעיות ו-1 מחסן

החל מכ-3.3 מ' ש"ח.

* מגוון טיפוסי דירות נוספים מוצעים למכירה.