מגדל מידטאון ומגדל W – מהגבוהים בישראל

קו הרקיע של העיר תל אביב נמצא בעיצומו של שינוי משמעותי בשנים האחרונות: מגדלים רבים בני עשרות קומות נבנים ברחבי העיר ומשדרגים את איכות החיים בה. בעיתון ידיעות אחרונות פורסמה כתבה בנושא ובה צוינו שניים מהמגדלים של קנדה ישראל – מגדל W שכבר נבנה ופרויקט מידטאון שנבנה בימים אלו, כשניים מהמגדלים הגבוהים ביותר בישראל.

בכתבה צוין מגדל W הנמצא בצפון תל אביב, המתנשא לגובה 156 מטרים ובו 46 קומות, הוא אחד הבניינים הגבוהים בישראל. בנייתו של המגדל שהוקם על ידי קנדה ישראל ומשמש למגורים בשכונת פארק צמרת, הושלמה בשנת 2010. יש לציין כי מגדל W אף גבוה יותר מהבניין המרובע שבמרכז עזריאלי.

קנדה ישראל - מתוך הכתבה בידיעות אחרונות

כמו כן, צוין פרויקט מגדלי מידטאון שנמצא בהקמה בימים אלו, ויתנשא לגובה של 210 מטרים. הפרויקט הוא למעשה מתחם מגורים, עסקים ופנאי. מגדל העסקים יתנשא לגובה של 50 קומות ובתוכו משרדים מעוצבים וברמת גימור גבוהה. כמו כן יכלול הפרויקט מגדל מגורים מפואר, וכל זאת בלב תל אביב, בסמוך למרכזי העסקים והבילוי המובילים. פרויקט מידטאון ממוקם בסמוך לנתיבי איילון ולתחנות הרכבת שבעיר, כך שהגישה ממנו ואליו קלה מתמיד.

הפרויקט כאמור, יתנשא לגובה של 210 מטרים, וישתווה למגדל הגבוה ביותר הקיים כיום בישראל, מגדל אביב הממוקם בצומת עלית ברמת גן.

צפו בסרטון על מגדלי מידטאון: