פרויקט MIDTOWN של קנדה ישראל: קונספט המגורים האיכותי

במגזין "עולם הקניונים" נכתב כי פרויקט MIDTOWN תל אביב מבית קנדה ישראל נחשב לדוגמא מצוינת לקונספט מגורים איכותי במרכז העיר שמעניק חוויה ואיכות חיים לאנשים הגרים בו.

הכתבה בחנה את מרכז העיר תל אביב ובראשה את מגדלי MIDTOWN שעתידים להיבנות כחלק מהפרויקטים של קנדה ישראל. עופר פלדמן, סמנכ"ל הפיתוח של החברה, העריך: "מדובר במקום שיציע חוויה עירונית קוסמופוליטית אולטימטיבית, המוכרת ממקומות כמו MIDTOWN בניו יורק, פוטסדאמר פלאץ בברלין, דוקלנדס בלונדון לה בארסלונטה בברצלונה ולה דפנס בפאריס".

"זה אזור אולטרה מודרני המתמצת את הוויית העיר תחת פרשנות חדשה, מתקדמת, תרבותית ואופנתית", המשיך פלדמן. "העיר תל אביב דורשת פתרון של MIDTOWN שבאמת ישנה שוב את פניה. אין הרבה הזדמנויות לברוא משהו על קרקע כמעט בתולית בלב העיר. אין ספק שפרויקט MIDTOWN הוא פרויקט שחותכים אותו הוורידים והעורקים התחבורתיים הכי חשובים בעיר".

"מדובר בפתרון משגע של בניין מגורים גדול בן 50 קומות ולצידו מגדל משרדים רחב ידיים ובתוכו שטח מסחרי. זה שטח שיכול להכיל למעשה עשרה מגדלים, אבל בחרנו לבנות מרקם עירוני חי", ציין פלדמן. "מרכז סחר עולמי שכולו עירוב שימושים".

קנדה ישראל - מגדלי MIDTOWN
קנדה ישראל - מגדלי MIDTOWN

המיקום האטרקטיבי של פרויקט MIDTOWN

פרויקט MIDTOWN יוקם בין נתיבי איילון, ממזרח לדרך מנחם בגין, ממגדלי עזריאלי ועד לפארק צמרת, סמוך למוזיאון תל אביב, לאופרה ולקאמרי, וליד המגדלים הכי משמעותיים למגורים ולעסקים במטרופולין השוקק. כל המתגוררים, העובדים והמבקרים ב-MIDTOWN, ייהנו מנגישות בלתי רגילה בתחומי התרבות, השופינג, הלייף סטייל והמגורים.

"האתגר הכי גדול בעיניי הוא התמהיל. אנחנו רוצים ליצור פה שטח מסחרי שפעיל מהבוקר ועד סוף היום, שייתן מענה לעובדים, למבקרים וכמובן שלדיירי המגדל. חשוב לשמור את המיצוב ואת המיתוג של הפרויקט עוד שנים רבות. הצלחת הפרויקט היא עובדה בשטח", סיכם פלדמן.

חברת קנדה ישראל נחשבת לחברת הנדל"ן הגדולה למגורים וברזומה שלה נמצאים מגדלי W בפארק צמרת, Blue תל אביב ועוד נכסים שונים בארץ וברחבי אירופה ואמריקה.

למעבר לכתבה המלאה לחצו כאן