קנדה ישראל לוקחת חלק בפרויקט מידטאון תל אביב

חברת קנדה ישראל גאה לקחת חלק בפרויקט מידטאון תל אביב. הפרויקט מבוסס על חוויות קניות, סגנון חיים איכותי, מגורים ועסקים.

פרויקט מידטאון תל אביב הוא הפרויקט המדובר ביותר בתקופה האחרונה. הקומפלקס המפואר יציע מגדל יוקרתי אשר יתנשא לגובה של 50 קומות, שלל מתקנים לרווחתם של הדיירים, שטחים ציבוריים מפוארים ועוד. פרופסור משה צור תכנן את הבניין באופן שלדיירים מצפה חווית מגורים עילאית באזור מגורים עטוף ומפנק ועם זאת אינטימי ופרטי.

צפו בפרויקט מידטאון של חברת קנדה ישראל:

מזה שנים מוגדרת תל אביב כעיר ללא הפסקה. הנהירה לתל אביב נמצאת בשיאה מתוך תפיסה כהיא בירת הצעירים מבחינת תרבותית. תל אביב צומחת ומתפתחת עם השנים ושואבת דוגמאות שונות מתרבויות ברחבי העולם וכעת פרויקט המידטאון שנוסה בהצלחה בפריס, ניו יורק, ברלין וברצלונה מגיע גם לאחת הערים המסקרנות בעולם.

במידטאון נראה ריכוז מוקדי משיכה בולטים – תרבות, קניות, סגנון חיים ומגורים. מידטאון ימוקם קרוב אל הכניסות לעיר – בין נתיבי איילון במזרח אל דרך מנחם בגין, ממגדלי עזריאלי ועד לפארק צמרת בצפון תוך שמירה על נגישות גבוהה למבקרים הרבים. מדובר על מוקד משיכה למבלים, אנשי עסקים רבים ושוחרי תרבות.

פרויקט מידטאון יגדיר מחדש את תל אביב באופן מרגש ומיוחד. הפרויקט ישתרע על שטח של 125,000 מ"ר ויכלול מלבד מגדל המגורים גם מבנים מסחריים, משרדים, שטחי פנאי וטיולים, מרכזי בילוי רבים. פרויקט מגדל המגורים ישתרע כאמור על 50 קומות עם דירות  3,4,5 חדרים ופנטהאוזים. בניית הדירות תתאפיין באיכות ללא פשרות, בסטנדרטים הגבוהים ביותר תוך התייחסות לעיצוב ייחודי שימוש בחומרים איכותיים שנבחרו בצורה קפדנית ותכנון אשר דואג מעל לכל לנוחות ולאיכות.

בחזית מגדל המגורים יוצבו קירות מסך שידאגו להעניק נוף עוצר נשימה, בידוד תרמי ואקוסטי לשמירה על אינטימיות ורוגע, על אף העובדה שמדובר בלב תל אביב. בתהליך התכנון הושקעה מחשבה רבה, דאגה עתידית והבנה על האורבניות של תל אביב. דירות ה-3 חדרים מוקמו עד לקומה ה-30 כאשר דירות חמישה חדרים מתנשאות מעל גגות העיר. האדריכל משה צור תכנן קונספט מגורים חדשני ומרתק.

השטח המסחרי בפרויקט ישתרע על 19,000 מ"ר תוך שמירה על חווית קניות ייחודית רק למידטאון. כפר הקניות שייבנה במפלס הקרקע ישתלב בטבעיות עם האורבניות הגואה, המבנים המסחריים בני השלוש קומות שייפרסו לאורך הסמטאות והרחובות הצרים, יתנקזו לכיכר עירונית פתוחה ושוקקת. בהחלט יש למה לצפות.