ברק רוזן – פרויקטים נבחרים

פרויקט Vertical City

פרויקט Vertical City נמצא באחד מהמיקומים המרכזיים והאסטרטגיים ביותר בישראל, קבוצת ישראל קנדה מקימה את 'משולש הבורסה' – מתחם עירוב שימושים חדשני בעיר רמת גן. הפרויקט גדול המדדים עתיד להפיח חיים חדשים במתחם הבורסה, ולהקנות לאזור הפופולרי נופך חדש של יוקרה ואטרקטיביות. עירוב השימושים כולל מתחם תעסוקה על שטח של כ-85 אלף מ"ר, 400 יחידות דיור להשכרה ארוכת טווח על שטח של כ-35 אלף מ"ר, 350 מעונות סטודנטים על שטח של כ-10,000 מ"ר, מבני ציבור על שטח של 10,000 מ"ר, תחנת כיבוי אש ושטחי מסחר.

פרויקט RAINBOW

ריזורט המגורים RAINBOW מגדיר מחדש את חווית המגורים בצפון גוש דן ואת קו הרקיע של תל אביב. גולת הכותרת של המתחם הוא מגדל RAINBOW שיגיע לגובה של 40 קומות ויציע חווית מגורים יוקרתית עם נופים פנורמיים של הים ושל קו הרקיע האייקוני של תל אביב. לדיירים גישה לשירותים שונים, לרבות מתקני כושר מתקדמים, מתחם ספא, בית קפה פרטי ומרכז עסקים מתוחכם המצויד בחללי עבודה וחדרי ישיבות. בנוסף, המגדל כולל שתי בריכות, אחת מהן בגודל אולימפי, ואזור ייעודי לילדים, המקדם אורח חיים מקיף ומאוזן לכל הדיירים. הדגש הוא על מתן חווית מגורים שאין שניה לה המשלבת יוקרה עם נוחות, ויוצרת רמת חיים גבוהה בתוך מתחם RAINBOW.

קמפוס WIX

מחלף גלילות – הצומת המרכזית של גוש דן – 1 מיליון כלי רכב ביום. קרבה לתוואי הרכבת הקלה ותחבורה ציבורית. כוח קנייה גדול ואיכותי של השכונות החזקות ביותר בישראל. מתחם תעסוקה המיועד לכ- 350 עובדים.

קנדה ישראל מקימה בתל אביב את WIX – מתחם מסחר ייחודי, המיועד לחברת WIX הישראלית, המפתחת פלטפורמות להקמת ואחסון אתרי אינטרנט. על שטח של כ-40 דונם תקים החברה מערכת כבישים, שטחים ציבוריים, משרדים המיועדים למאות עובדים ומגרש פרטי המיועד למסחר.
מתחם המסחר כולל שטחי מרתפים, קומות מסחר, מבנה ציבור ומשרדים.

המתחם מציע חווית בילוי מתקדמת של ספורט, אורח חיים בריא, אופנה, לייף סטייל וקולינריה. מגרש המשחקים של קהילות הספורט החזקות ביותר בישראל.

פרויקט מידטאון ירושלים | שערי צדק הישן

מידטאון ירושלים הוא פרויקט 'עירוב שימושים' המשלב בין מגורים, משרדים, מסחר ומלונאות. הפרויקט ממשיך את מסורת החלוציות של ישראל קנדה, ונבנה בסטנדרטים הגבוהים המאפיינים את החברה.

על שטח של כ-17 דונם תקים ישראל קנדה 2 מגדלי מגורים, כדירות מודרניות ומינימליסטיות, המיועדות לאוכלוסייה הצעירה של ירושלים וסביבותיה, רווקים וזוגות צעירים.

בסמיכות למגדלי המגורים יוקמו 2 מגדלי משרדים המיועדים לחברות ביו-טק והייטק, בית מלון ייחודי לאנשי עסקים ותיירים, שטח מסחרי וחניון.

בית החולים הישן, עליו תבצע החברה עבודות שימור, בשיתוף המומחים המובילים לשימור מבנים בישראל יהפוך להיות מלון בוטיק ייחודי לאירוח אורחים חשובים מרחבי העולם, ויהווה כנקודת מפגש לאירועים היסטוריים ולמפגשי מנהיגים בירושלים.

ברק רוזן

ברק רוזן הוא מנכ"ל ומבעלי קבוצת ישראל קנדה וקנדה ישראל

ליצירת קשר:

barak@canada-israel.com

כתובת – המנופים 2, הרצליה פיתוח

מיקוד – 4672553

עדכונים אחרונים