בכלכליסט פורסם על מכירת קרקע לפאנגאיה ב-25 מיליון שקל

שכונת מגורים המכילה 160 יחידות דיור סגורות המכילות קוטג'ים ודירות גן וגג צפויה לקום לאחר שפאנגאיה רכשה קרקע מדלק נדל"ן.

קנדה ישראל
קנדה ישראל - מתוך הכתבה בכלכליסט

באתר כלכליסט פורסם כי חברת דלק נדל"ן הגיעה להסכם עם חברת פאנגאיה על מכירת קרקע בשטח של 47 דונם בין עתלית לקיבוץ נווה ים הממוקם דרומית לחיפה, בעלות של 25 מיליון שקל. חברת פאנגאיה נדל"ן נמצאת בשליטתם של ברק רוזן ואסי טוכמאייר.

הקרקע ממוקמת דרומית לבסיס צבאי ועליה צפויה להקים פאנגאיה שכונת מגורים סגורה אשר תכלול 160 יחידות דיור עם קוטג'ים ודירות גן וגג. השכונה תיקח דוגמה משכונות אחרות הנושקות לים כמו בקיסריה, בלו, ארסוף ותל אביב

התכנית מיועדת להפקדה בחודש פברואר הקרוב וצפויה לקבל תוקף בתחילת האביב. האמינות הרבה של החברות הביאה לאישור התכנית טרם הפקדתה בוועדות המשנה של המועצה הארצית. חברת דלק נדל"ן צפויה להעביר את התמורה לבנק לאומי, כפוף להסדר אליו הגיעה לאחרונה החברה עם הבנק.

מדובר בעסקה חלומית עבור חברת פאנגאיה מאחר ורכישת אחת מרצועות הקרקע האחרונות בארץ הקרובות לים, רק יעצימו את הביקוש הייחודי בעיקר בחוף הכרמל. באזור תשתיות חינוכיות וקהילתיות מעולות וגישה טובה לתחבורה כמו רכבת וכביש החוף. החברה צפויה להתחיל בשיווק הקרקע ללקוחותיה. החברה אחראית על הקמת 2000 יחידות דיור באזורי ביקוש בתל אביב כולל פרויקט בלו תל אביב הנחשק ופרויקט W. כעת ברשותם פרויקט נוסף באזור מבוקש ויוקרתי.