ברק רוזן אסי טוכמאייר (קנדה-ישראל) – פרויקטים במרכז הארץ

קבוצת הנדל"ן קנדה-ישראל (ברק רוזן אסי טוכמאייר) ניהלה ומנהלת מספר פרויקטים עכשיוויים ועתידיים באזור המרכז, ביניהם:

אלנבי 65, ת"א:

רחוב אלנבי שמתחיל בים ועובר דרך המרכז הישן של תל-אביב, הולך ומתחדש. קנדה-ישראל (ברק רוזן אסי טוכמאייר) רכשה בניין המשרדים בן 5 קומות ברחוב אלנבי 65 במטרה להפוך את ייעודו למגורים. הבניין ממוקם במרחק דקות ספורות מחוף הים ונמצא בסמיכות לרחוב שינקין האופנתי ושדרות רוטשילד המבוקש. בהתאם לחזונה, פיתחה קבוצת קנדה-ינשראל (ברק רוזן אסי טוכמאייר) את הנכס ל-20 סוויטות מעוצבות להפליא המיועדות למגורים.

אחוזה 142, רעננה:

כל תושב רעננה מכיר את הבניין המיושן של המשביר, אחד מנקודות הציון של מרכז העיר. עם התגברות מגמת הקניונים והעברת עיקר מתחמי הקניות אל פאתי הערים, זיהתה קנדה-ישראל (ברק רוזן אסי טוכמאייר) את הפוטנציאל הגדול בעיצוב מחדש של הנכס ובהתאמתו לחנויות מותג קטנות יותר. קנדה-ישראל (ברק רוזן אסי טוכמאייר) השקיעה בנכס והיום הוא מאוכלס כולו בשוכרים מהימנים לטווח ארוך וברשתות מובילות, תוך שהוא מעניק למשקיעים תשואה עקבית נאה.

הוד השרון:

קנדה-ישראל (ברק רוזן אסי טוכמאייר) יזמה שכונה של בנייני מגורים מדורגים ברמה גבוהה במערב הוד השרון. הפרויקט משקיף על פארק ארבעת העונות החדש ונמצא בקרבת בתים צמודי קרקע, כך שהוא נהנה מנוף ומרחבים סביב. הבניינים, הכוללים דירות ייחודיות, דירות גן ופנטהאוזים מרווחים, משקפים את החשיבות שמייחסת קנדה-ישראל (ברק רוזן אסי טוכמאייר) ליצירת איכות חיים גבוהה עבור לקוחותיה. כל הדירות נמכרו במחירים הגבוהים בכ-30% מרמת המחירים שהייתה באזור.

מתחם המטאורולוגית, ראשל"צ:

למרות שעתודות קרקע במרכז הארץ הן נדירות יחסית, הצליחה קנדה-ישראל (ברק רוזן אסי טוכמאייר) לרכוש קרוב ל-300,000 מ"ר של קרקע חקלאית בשותפות עם חברות יורוקום, קרדן נדל"ן ודורון אביב, הנחשבות לחברות נדל"ן מובילות. המיקום הנוח מאפשר גישה מהירה לתל-אביב ולנתב"ג. עם גמר שינוי ייעוד הקרקע מתכננת קנדה-ישראל (ברק רוזן אסי טוכמאייר) להקים פארק משרדים מודרני אשר יספק מקומות תעסוקה רבים לתושבי האזור, ויהפוך את השטח להשקעה אידיאלית.

כפר שמריהו:

שוק הנדל"ן משתנה ומגמות באות והולכות. עם זאת, שכונות יוקרה מבוססות יהוו תמיד יעד מבוקש. קנדה-ישראל (ברק רוזן אסי טוכמאייר) רכשה מגרש בשטח של 21,000 מ"ר בלב כפר שמריהו, במקום בו עמד בעבר בית הספר האמריקאי הידוע. בשטח מתכננת קנדה-ישראל( ברק ורזן אסי טוכמאייר) לבנות 21 וילות מפוארות אשר ישתלבו בסביבה המהודרת ויציעו סגנון חיים כפרי ויוקרתי.

————————————————————————————————————-

פרטים נוספים תוכלו לקבל במשרדינו ,

משרד ראשי: שנקר 14 הרצליה 46725 ישראל
טלפון               +972-9-954-9091        פקס               +972-9-951-8005
עו"ד ליאת גולן
מנהלת שיווק וקשרי לקוחות
liat@canada-israel.com

או במילוי טופס צור קשר שלפניכם