פרויקטים בגרמניה – קנדה-ישראל (ברק רוזן אסי טוכמאייר)

קבוצת קנדה-ישראל רואה בגרמניה מקום בעל פוטנציאל נרחב להשקעות ולמגורים. כיום הקבוצה מפעילה בגרמינה שלושה פרויקטים מרכזיים:

קמניץ

קמניץ היא אחת מהערים התעשייתיות העיקריות במחוז סקסוניה, היא עיר בעלת פוטנציאל נדל"ן עצום. העיר גדלה בקצב מסחרר ולמעשה רשמה את קצב הגידול הגדול ביותר בגרמניה. קנדה-ישראל (ברק רוזן אסי טומכאייר) זיהתה את הפוטנציאל ורכשה את המבנה הקלאסי בו ממוקם בית המשפט של המחוז מאז שנת 1909. הבניין עבר שיפוץ מהיסוד ב-1989 והעיצוב המחודש רק הוסיף ליופי שלו. הנכס בשטח 5000 מ"ר מושכר בחוזה ארוך טווח לבית המשפט לענייני משפחה של מחוז סקסוניה.

הוננשטיין

העיירה Hohenstein-Ernstthal בת 16,500 תושבים נמצאת במרחק כ- 16 ק"מ ממרכז קמניץ. האזור כולו עובר פיתוח מואץ בעיקר הודות לכניסת חברות של תעשייה כבדה, שירותים, תוכנה ו-IT. קנדה-ישראל (ברק רוזן אסי טוכמאייר) רכשה נכס של 7000 מ"ר אשר מוגן כאתר היסטורי. היום, רק חזית הבניין שוחזרה מהמבנה המקורי שנבנה ב-1911. הבניין מושכר לבית המשפט המחוזי לענייני משפחה ולגופים ציבוריים נוספים בחוזים ארוכי טווח.

לייפציג

העיר לייפציג, המונה כ- 500,000 תושבים, היא כרך מלא חיים הנמצא במיקום מצוין בלב אירופה ומציע איכות חיים גבוהה לתושביו. העיר נהנית מהגירה חיובית, בעיקר של צעירים וסטודנטים מחו"ל. אזורי המסחר הומים בתיירים. עובדות אלה הופכות את העיר לבעלת פוטנציאל נדל"ן רב. קנדה-ישראל (ברק רוזן אסי טוכמאייר) רכשה מבנה בן 10 קומות ובו כ-440 דירות במרכז לייפציג, ופיתחה אותו מחדש כנכס מניב תוך העלאת פרופיל השוכרים והשכרת כל הדירות. הבניין ממוקם במרחק 5 דקות הליכה מתחנת הרכבת ובמרחק קצר מגן החיות העירוני, פארק לאומי רחב ידיים ומרכזי קניות חדישים.