פרויקטים באמריקה של קנדה-ישראל (ברק רוזן אסי טוכמאייר)

ELEVEN 21

רחוב בלור בטורונטו המעוטר בחנויות יוקרתיות גובל באזור העסקים השוקק של העיר. במקום זה רכשה קבוצת קנדה-ישראל (ברק רוזן אסי טוכמאייר) בניין מגורים ופיתחה אותו מחדש כבית דירות יוקרתי. מחירי השכירות באזור הניבו תשואות גבוהות במיוחד במהלך השנים האחרונות. כיום מושכרות רוב הסוויטות בבניין לצעירים בעלי מקצועות חופשיים המעדיפים את סגנון החיים העירוני במרכז המבוקש של טורונטו.

Graphic Art

על התפר שבין אזורי העסקים והבילויים של טורונטו, הבניין המכונה מציע לשוכרים את הטוב משני העולמות.
האזור המסחרי השוקק של טורונטו מציע מבחר אפשרויות נדל"ן מפתות. אחת מאותן אפשרויות הוא מבנה היסטורי שנבנה מחדש המכונה Graphic Art ואשר שוכן מול המלונות שרתון והילטון. הנכס ממוקם על ציר מרכזי שבין אזור העסקים הפעיל ביום ואזור הבילויים הלילי. בקוצת קנדה -ישראל (ברק רוזן אסי טוכמאייר) זימה שיפוץ יסודי בבניין והדירות המעוצבות בסגנון ייחודי מושכרות לאנשי עסקים ומשפחות צעירות.

מגדל CENTURY

מיקום מעולה, נופים נהדרים של ה"תפוח הגדול" ומבחר שירותים לנוחות הדיירים כלולים כולם בבניין המגורים בלב מנהטן.

הבניין ממוקם באפר-איסט-סייד המבוקש ומציע מבחר גדול של דירות אשר שופצו מהיסוד. קנדה-ישראל (ברק רוזן, אסי טוכמאייר) רכשה את הבניין יחד עם קבוצת אלקטרה נדל"ן והפכה אותו לבית דירות בסטנדרט גבוה. בבניין יש חדר כושר מאובזר, ספא מהודר עם חדרי אדים וסאונה, חדר משחקים לילדים, חדר הקרנות פרטי, מרפסת דק משותפת המשקיפה על העיר, וחניון תת קרקעי.

מגדל BP

המגדל בן 45 הקומות הוא סימן היכר מובהק בלב העיר. ייחודו כולל הדגשי אבן ומבנה מקומר הפונה לכיוון אגם אירי הסמוך.

מדובר בגורד השחקים השלישי בגובהו בקליבלנד, אוהיו. הבניין, אחד מסמליו המובהקים של קו הרקיע בעיר, עוצב על ידי משרד האדריכלים הלמוט-אובטה-קסבאום ונמצא בלב אזור העסקים השוקק. הארכיטקטורה המעניינת משלבת בצורה הרמונית נגיעות ארט-דקו עם המבנה הקלאסי של מגדל משרדים. הבניין מזמין את הבאים בשעריו להנות מחלל כניסה עצום בגובה 8 קומות, הכולל מזרקות ויצירות אומנות. קנדה-ישראל (ברק רוזן אסי טוכמאייר) רכשה את הנכס בשיתוף עם עוד מספר חברות, והמשרדים כולם מושכרים בחוזים ארוכי טווח לרשימה ארוכה של לקוחות מכובדים.